Пакет послуг - Люкс, від весільної агенції "ЛАВ"

Включає в себе послуги по плануванню, організації та координації весілля.
Виїзна церемонія (штучні квіти або живі квіти):
  • арка (напівкругла, прямокутна, шатро), оформлена квітами і тканинами в кольоровій гамі весілля;
  • 6 стійок, оформлених квітами і тканинами в кольоровій гамі весілля;
  • столик для розпису, оформлений тканинами;
  • біла доріжка 10 м;
  • стільці оформлені 12 шт.;
  • ведуча (ведучий) церемонії;
  • пелюстки троянд.
  • Якщо декорування арки і стійок живими квітами, то плюс їх вартість.
Оформлення залу:
  • президіум (стіл молодят)
  • оформлення столу тканинами в кольоровій гамі весілля, задня стінка оформлена тканинами, логотип пари, вазочки, дзеркала, статуетки, свічки, дрібний декор, підсвітка столу, стійки з штучними квітами (максимум 3 шт.);
  • композиція з живих квітів на стіл молодят (мала) по центру;
  • або 3 композиції  з живих квітів (або 1 довга) на стіл молодят;
  • або композиція з живих квітів через увесь стіл;
  • композиції з живих квітів на гостьові столи в мартінках 10 шт.;
  • або композиції на гостьові столи в акваріумах 10 шт.;
  • розсадка гостей з номерками.
Можливі додаткові послуги:
  • оформлення стільців;
  • композиції з живих квітів на стійки за столом молодих;
  • додатковий декор в залежності від побажань клієнта.
Букет нареченої і бутоньєрка:
  • букет нареченої - квіти підбираються індивідуально, від цього залежить вартість;
  • бутоньєрка для нареченого - виготовляється в стилі, що відповідає букету.
Можливі додаткові послуги:
  • букети для дружок;
  • бутоньєрки для дружбів.
Фотозона:
  • каркас, оформлення тканинами, чи банер, декоративні елементи, паперові квіти, ростові квіти і т.д.,
  • стандартний набір для фотосесії в подарунок.
Фуршетний стіл (кенді бар або козацький стіл, або пивний стіл):
  • оформлення столу тканинами, підставки, декоративні елементи, посуд, серветки, 2 композиції з штучних квітів в акваріумних вазах, топери, таблички, робота.
  • оренда шоколадного фонтану (на 1 кг шоколаду) з шоколадом;
  • фруктове серце (велике);
  • 2 фруктові композиції в маленьких матінках на дзеркалах;
  • капкейки;
  • кейк попси.
Можливі додаткові послуги:
  • офіціанти – 2 людини для обслуговування фуршет них столів;
  • фруктові композиції;
  • фруктова піраміда (велика);
  • фруктова піраміда (мала);
  • фруктове дерево, дерево з цукерок чи зефіру - робота;
  • желе;
  • корзинки;
  • піраміда з шампанського, без спец ефектів, без вартості спиртного.
Козацький стіл:
  • оформлення столу тканинами, підставки, декоративні елементи, посуд, серветки, 2 тематичні композиції для декору, таблички, робота, нарізка,приготування канапе.
Пивний стіл:
  • тематичне оформлення столу, підставки, декоративні елементи, одноразовий посуд, серветки, 2 тематичні композиції для декору, таблички, робота, нарізка,викладка продуктів.
Оформлення весільного кортежу:
  • оформлення тканинами під колір весілля, букет з штучних квітів, банти на ручки і дзеркала.
  • або оформлення живими квітами (композиція на капот, ручки, дзеркала).
Дрібні деталі:
  • розробка та виготовлення весільних запрошень ручної роботи в стилі весілля;
  • виготовлення бонбоньєрок для гостей;
  • оренда скриньки для грошей;
  • весільні бокали з декором ручної роботи;
  • оформлення весільного шампанського (ручна робота);
  • дерево побажань;
  • бутоньєрки для гостей;
  • подушечка для обручок.
Планування, організація та координація весілля вклбчає в себе:
  1. Допомога у підборі ресторану, регулювання всіх питань пов’язаних з ним.
  2. Допомога у виборі всіх підрядників (фото,відео,ведучий і т.д.). Координація їх роботи у весільний день.
  3. Організація вінчання, розпису, виїзної церемонії.
  4. Організація першого танцю та розважальної програми.
  5. Складання плану весільного дня та організація весілля.
  6. Розробка стилю та концепції святкування (запрошення, оформлення, флористика, декорації, аксесуари).
  7. Координування весільного дня.
  8. Обдзвін усіх гостей напередодні весільного дня для уточнення їх присутності, пояснення, як добратись та повідомлення, що, у разі виникнення питань, телефонувати координатору.
  9. Зустріч гостей.
  10. Вирішення всіх питань та непередбачуваних ситуацій, щоб ви насолоджувались святом.
  11. Кваліфіковані поради під час всього процесу організації весілля.
  12. В результаті ви отримаєте команду професіоналів, а не окремих людей.
  13. Гарантії, що кожна людина, яка працюватиме на весіллі – відпрацює на 200%.
  14. Регулювання всіх питань, пов’язаних з бенкетним залом: додаткові оплати, паркінг, штрафи, оренда, корковий збір, дозамовлення і т.д. Ви будете про все попереджені та не заплатите зайвого.
  15. Допомога у складанні банкетного меню, щоб страв не було забагато або замало, а меню було максимально збалансованим і логічним.
  16. Створення схеми розміщення столів, зонування.
  17. Координація роботи не тільки наших підрядників на весіллі, але й адміністратора ресторану.
  18. Допомога у виборі локацій для фото- та відеозйомки (план А та план Б).
  19. Написання сценарію та таймінгу весільного дня.
  20. Контроль реалізації райдеру кожного підрядника (напої, додаткові столи, гримерка тощо).
  21. Формування розважальної програми.
  22. Організація постановки весільного танцю та спецефектів.
  23. РАЦС – консультування з усіх питань, пов’язаних з ним.
  24. Допомога у виборі церкви.
  25. Контроль дрібничок за допомогою анкети організатора та координатора.
  26. Раціональний розподіл весільного бюджету – поради стосовно його економії.
  27. Наповнення дня особливими моментами, що створюють казкову атмосферу.
  28. Допомога в організації дівич-вечора та парубоцької вечірки.
  29. Створення концепції декору та флористики.
  30. Організація виїзної церемонії.
  31. Допомога у формуванні фуршетів – поради та розрахунок граматури.
  32. Консультування у створені образів наречених та дружб/дружок.
  33. Замовлення транспорту, контроль його чистоти та вчасності прибуття.
  34. Організація викупу.
  35. Пакування речей, необхідних для викупу, вінчання та розпису.
  36. Координація підрядників між собою.
  37. Контроль готовності ресторану до приїзду гостей.
  38. Контроль граматури подачі страв та розходу алкоголю.
  39. Контроль кількості напоїв (чай/кава).
  40. Регулювання дозамовлень.
  41. Коригування подачі страв під час бенкету.
  42. Зустріч усіх підрядників на весіллі.
  43. Складання логістики.
  44. Підготовка всього необхідного на кожному етапі організації весілля (розпис, танець, вивезення торту тощо).
  45. Розрахунок з підрядниками.
  46. Наявність скриньки координатора.
  47. Зустріч та розсадка гостей.
  48. Оперативне вирішення форс-мажорів у разі їх виникнення.
  49. Екскурс у весільні традиції, дотримання тих, які Ви оберете.
  50. Пакування всіх необхідних речей в кінці весілля.
  51. Контроль вчасної готовності фото та відео.
Важливо:

вартість усіх весільних послуг абсолютно однакова, незалежно, замовляєте Ви їх самостійно, чи з нашою допомогою. А інколи ми навіть маємо можливість замовити певні товари з приємними бонусами.

Готуючи ідеальний весільний день, ми пам’ятаємо про Ваші найпотаємніші мрії. Саме тому, на кожному етапі організації весілля на Вас чекатимуть

ПОДАРУНКИ!!!
  • Натхнення - підбірка найцікавіших варіантів оформлень весіль;
  • Диск з найкращими фільмами про весілля;
  • Розробка і виготовлення запрошень на дівич-вечір;
  • Стильний торт для дівич-вечора;
  • Метелики для дружбів та браслети для дружок ручної роботи;
  • Кава з зефірками від кав’ярні нашого міста.

Ми працюємо