ТОП - 10 найважливіших кроків у підготовці до весілля

Крок № 1. Підбір бенкетного майданчика (ресторану, шатра, кафе тощо).
Крок № 2. Підбір підрядників.
Крок № 3. Пошук декораторів.
Крок № 4. Весільний кортеж.
Крок № 5. Постановка весільного танцю.
Крок № 6. Вибір торту.
Крок № 7. Покупки весільної сукні, обручок, костюму нареченого.
Крок № 8. Вибір стиліста.
Крок № 9. Весільна подорож.
Крок № 10. Підготовка весільних дрібниць, аксесуарів, реквізиту і т. д.

В житті кожної дівчини в якусь мить настає той довгоочікуваний момент, коли ваша половинка пропонує свою руку і серце. З цього часу молода пара починає планувати власне весілля.

І тут виникає безліч запитань: з чого почати, як нічого не пропустити, як розставити пріорітети? Коли молодята звертаються до весільної агенції, всі питання і завдання лягають на плечі професіоналів. Період підготовки проходить легко та систематизовано

Але тим парам, які вирішили організувати своє весілля самостійно, ми пропонуємо переглянути нашу статтю, в якій поділимося власним досвідом, що полегшить вашу підготовку і допоможе грамотно підійти до вирішення основних питань в організації весільного дня.

Отож, ви визначились з датою весілля. Що далі?

Крок № 1. Підбір бенкетного майданчика (ресторану, шатра, кафе тощо).


Визначитись з місцем проведення святкування – це найперше та найголовніше завдання. Тому, що від бенкетного майданчика залежить абсолютно все: стилістика вашого весілля, кількість людей, на яку розраховане приміщення, кольорова гамма. Якщо ви мрієте про весілля в пудрових тонах, то, звичайно ж, вам не підійде приміщення з яскраво фіолетовими стінами. Отож, розглядаєте всі можливі варіанти, обираєте місце, що припало до душі.       Якщо ресторан вільний на обрану вами дату, то доцільно буде одразу ж укласти договір, в якому будуть прописані всі умови співпраці. Більшість ресторанів, на жаль, цього не пропонують. Але це гарантія ваших домовленостей, тому дуже бажано скласти такий договір. Щоб не виникало форс-мажорів з вартістю тих чи інших послуг і т.д.

Обов'язково беріть з собою блокнот і ручку. Ретельно записуйте все, що обговорюється з менеджером. Це допоможе нічого не забути і не опустити. Коли всі деталі узгоджено, можна вносити завдаток.

Отже, ви забронювали зал. Тепер необхідно продумати, де і як розмістити приїжджих гостей після закінчення урочистості. Це може бути квартира, номер в готелі чи то котедж на території комплексу, де відбудеться ваше свято. Якщо це номер чи котедж, краще забронювати його одразу, щоб це не зробив хтось інший.

Крок № 2. Підбір підрядників.


Наступний пункт – необхідно підібрати професіоналів, що будуть працювати на вашому весіллі. Наприклад, молодятам подобається певний фотограф, відеограф, музиканти чи ведучий. Поспішіть забронювати дату, адже хороші майстри своєї справи завжди завантажені роботою. І чим ближче до весілля, тим більша вірогідність, що потрібна вам людина буде вже зайнята. Укладайте договір, обов’язково вносьте завдаток, бо це гарантія присутності підрядників на весіллі. Усні домовленості ні до чого не зобов’язують.

Крок № 3. Пошук декораторів, флористів.


Потрібно визначитись з стилістикою і концепцією весілля. Для цього необхідно сконтактувати з весільними декораторами. Обрати серед них людину, яка підходить саме вам, і вже з нею відвідати бенкетний майданчик, розповісти про свої вподобання, озвучити побажання. Тут в нагоді можуть стати будь-які деталі,що стосуються  вашої пари. Надихнути може все: маленькі спільні традиції, момент знайомства, хобі чи професії наречених. Вислухавши вашу історію й оглянувши зал, декоратор зможе запропонувати гармонійні варіанти оформлення залу, виїзної церемонії, фотозони і т.д. А найголовніше - тематика весілля буде вашою, адже кожна пара неповторна й особлива.

Декоратор разом з флористом допоможуть визначитись з вибором живих квітів. А от форму і склад букету нареченої скоріш за все запропонують залишити на потім. З цим краще почекати до покупки весільної сукні.

Після того, як стилістика весілля визначена, необхідно розробити весільні запрошення. Такий підхід, скоріш за все, стане особливою родзинкою для гостей. Усі з нетерпінням чекатимуть зазначеного дня, щоб побачити продовження історії.

Крок № 4. Весільний кортеж. 


Вам потрібно подумати на чому будете пересуватись ви, можливо, потрібно замовити транспорт для гостей. Якщо у вас весілля в стилі ретро, то такі автомобілі потрібно бронювати якомога раніше. За три, чотири місяці до весілля, бо їх не так багато. А, загалом, асортимент транспорту на сьогоднішній день дуже різноманітний. Тому з цим не повинно виникнути особливих проблем.

Крок № 5. Постановка весільного танцю.


Якщо ви хочете зробити постановочний танець то ,приблизно, за два місяці до весілля потрібно почати займатись з хореографом. В середньому потрібно 5 занять з професіоналом і тренування вдома. Щоб полегшити репетиції вдома, можна попрости хореографа зробити відео вашого з ним тренування на мобільному телефоні. Так набагато легше буде згадати і відшліфувати всі рухи.

Знаючи стилістику весілля і розміри залу, ви зможете вирішити зі своїм вчителем, якого типу танець вам підійде: вальс, румба, ча-ча-ча і т.д. Також радимо нареченій репетирувати у туфлях, які вона одягатиме на весілля. І якщо плаття пишне, то обов’язково беріть кола на свої тренування.

Крок № 6. Вибір торту.


Передусім, потрібно визначитись з начинкою, яка буде у вашого торту. Якщо є можливість скуштувати різні варіанти і обрати, сміливо користуйтесь такою нагодою! Далі потрібно визначитись з формою торту та його розмірами. В середньому вагу розраховують дуже просто – 150 -200 г на людину. Отже, якщо у вас весілля на 50 людей, потрібен торт на 7,5 – 10 кг.

Буває й таке, що бенкет на невелику кількість людей, а молодята мріють про великий багатоярусний торт. У такому випадку кондитери можуть запропонувати створення фальш-ярусу. В середину такого ярусу замість начинки кладеться булка, а ззовні ярус оздоблюється так саме, як весь торт. Це суттєво зекономить бюджет.

Важливим моментом при замовленні весільного торту є обговорення доставки. Транспортування має бути правильним задля уникнення форс-мажорів. Обов'язково уточнюйте, чи зможуть кондитери на місці виправити якісь недоліки у разі їх виникнення. При неправильній доставці торт може перекоситись, чи потекти. В ідеалі для перевезення солодощів використовують спеціальні машини-холодильники. Але більшість навіть дуже хороших приватних кондитерів не мають таких можливостей. Тому усі деталі потрібно уточнити завчасно.

Коли торт вже доставлено на бенкетний майданчик, його необхідно помістити в холодильник. Тому цей нюанс теж має бути узгоджений з рестораном наперед. Бо в день весілля місце в холодильниках можна і не знайти. І знову ж таки, через це торт може зіпсуватись, потекти, перекоситись і т.д.

Крок № 7. Покупки весільної сукні, обручок, костюму нареченого.


Цей крок краще за все втілювати у життя десь за два місяці до весілля. Чому так? Часто буває, що наречена, купуючи сукню за пів року до весілля, худне. Стреси та переживання, пов'язані з підготовкою, даються в знаки. Тому перед весіллям сукню необхідно перешивати. Або ж інший варіант: коли часто приміряти та розглядати плаття, воно вже не здається найкращим. З'являються сумніви. Якщо наречена вагітна, то з покупкою весільної сукні взагалі не потрібно поспішати. Форми змінюються на очах. У зв'язку з цим покупку слід робити за три тижні до весілля.

Таж історія з вибором обручок. Костюм нареченого зазвичай купується в той же період, що і сукня нареченої.

Крок № 8. Вибір стиліста.


Вибрати стиліста ви може на початку підготовки до весілля. А от зробити репетицію макіяжу та зачіски краще за три-чотири тижні до весілля. У вас вже буде сукня, і ви разом з професіоналом зможете підібрати гармонійний образ.

Крок № 9. Весільна подорож.


Зрозуміло, що з місцем відпочинку ви визначитесь самостійно. Дамо лише одну маленьку пораду, якщо поїздка планується на наступний день, або через день після весілля, зберіть речі завчасно. Тому, що після святкування вам не захочеться цим займатись. Потрібно буде відпочити, обсудити зі своєю половинкою вчорашній день, поспілкуватись з рідними.

Планувати весільну подорож потрібно за місяць, якщо країна до якої ви поїдете,не вимагає візу. І за три місяці, якщо потрібно відкривати візу.

Крок № 10. Підготовка весільних дрібниць, аксесуарів, реквізиту і т. д.


На рахунок реквізиту, який потрібно мати в залі - порадить ведучий. Що необхідно взяти на прогулянку (бокали, напої, продукти) порадить декоратор. Аксесуари для фотосесії потрібно обговорити з фотографом. Також треба продумати, що мати з собою для реєстрації в РАЦСі. Якщо планується вінчання, теж мають бути підготовані всі аксесуари.

Сподіваємося, що наша стаття була для вас корисною і допоможе спростити підготовку до одного з найголовніших днів в житті кожної закоханої пари.

Анна Мамчур

Ми працюємо